2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI STAJ TAKVİMİ
İŞLEM SIRASI |
STAJ İŞLEM ADI |
TARİH |
|
|
1 |
ÖĞRENCİLERİN STAJ BAŞVURU EVRAKLARINI İLGİLİ PROGRAM DANIŞMANINA TESLİM ETMESİ. |
Öğrenci bilgileri bölümü bilgisayar ortamında doldurulmuş olan Staj Başvuru ve Kabul Formu (2 Adet) Kimlik fotokopisi Transkript (İş Sağlığı ve Güvenliği Ders notu görülmesi için) İş sağlığı ve Güvenliği Dersi almamış veya kalanlar için İş Sağlığı ve Güvenliği Sertifikası fotokopisi. E-Devlet üzerinden alınacak olan provizyon (Spas) belgesi ile birlikte teslim edilmesi. |
01-14 NİSAN 2025 tarihleri arasında
|
|
2 |
DANIŞMANLARIN STAJ BAŞVURU EVRAKLARINI STAJ KOMİSYONU BAŞKANLIĞINA TESLİM ETMESİ. |
Staj için gerekli evrakların ilgili program danışmanı tarafından Staj Komisyonu Başkanlığına teslim edilmesi. |
15 NİSAN 16 MAYIS 2025 |
|
3
|
STAJ BAŞLAMA- BİTİŞ TARİHLERİ |
|
||
İş Günü Sayısı |
Başlama Tarihleri |
Bitiş Tarihleri |
|
|
5 İş Günü |
21 TEMMUZ 2025 |
29 AĞUSTOS 2025 |
|
|
6 İş Günü |
21 TEMMUZ 2025 |
23 AĞUSTOS 2025 |
|
|
4 |
Mezun Durumdaki Öğrencilerin Staj Defterini İlgili Program Danışmanlarına teslim etmesi. |
SONRADAN DUYURULACAKTIR. |
|
|
5 |
Mezun Durumunda Olmayan Öğrencilerin, |
Mezun Durumda Olmayan Öğrenciler staj defterlerini ilgili program danışmanlarına 2025/2026 Eğitim ve Öğretim yılı ders başlangıcı itibariyle ilk 2 hafta içinde teslim etmeleri |
|
|
5 |
İlgili Program danışmanlarının Staj Formlarını Onay için Staj Komisyon Başkanlığına teslim Etmeleri |
SONRADAN DUYURULACAKTIR |
|
AÇIKLAMALAR
1* Öğrenci, 2 Adet- Başvuru ve Kabul Formunun ilgili kısmını doldurur ve “staj yapacağı kurum/işyeri ile irtibata geçerek” formlardaki kuruma ait bilgilerin (kaşeli- ıslak imzalı) tamamlanmasını sağlar. Staj Formlarını kimlik fotokopisi, Transkript (İş Sağlığı ve Güvenliği Ders notu görülmesi için) E-Devlet üzerinden alınacak olan provizyon (Spas) belgesi ile birlikte ilgili program danışmanına imza karşılığında teslim eder.
İş Sağlığı ve güvenliği dersi almamış veya kalmış (FF-FD) öğrenciler ise, iş sağlığı ve güvenliği sertifikasının fotokopisini evraklara eklemelidir.
2* Staj Başvuru Formlarının ilgili program danışmanı tarafından incelenerek imzalanması ve onay için Stajyer Öğrenci Listesi ile birlikte Staj Komisyon Başkanlığına teslim edilmesi, Onaylanan Staj Evrakları ilgili program danışmanı tarafından Stajyer Öğrenci Listesi ile birlikte
Staj İşleri Birimine teslim edilir.
3* Stajın 30 iş günü olarak yapılacağı tarih aralıklarıdır. Staj tarihleri; kesin tarihler olup zorunlu haller dışında kesinlikle değiştirilmeyecektir.
4* Staj Defterleri, ilgili programın kendi özelliklerine bağlı olarak ilgili program danışmanı bilgisi dahilinde hazırlanacaktır. Teslim tarihleri, en geç tarihler olup kesinlikle uzatılmayacaktır. Bu tarihlerden sonra getirilen staj evrakı kabul edilmez ve değerlendirmeye alınmaz.
5* İlgili program danışmanı öğrenci staj defterlerini inceleyerek onay formlarını Staj Komisyon Başkanlığına teslim etmesidir. Onaylanan formlar İlgili Program danışmanı tarafından belirlenen tarihlerde imza karşılığında Melek Yüksekokulumuz Öğrenci İşleri Birimine teslim edilir.
Öğrencilerimiz (http://bigamyo.comu.edu.tr/ogrenci/staj-islemleri-vedosyalari.html) linkinden “Staj Başvuru ve Kabul Formu” nu temin edebilirler.
Not 1- Öğrenci, staj başvuru evraklarının eksiksiz ve zamanında hazırlanmasından sorumludur.
Not 2- Öğrencinin staja devam etmemesi durumunda işyeri;
aynı gün bmyo@comu.edu.tr veya bmyostaj@comu.edu.tr mail adresine bilgi vermelidir.
Ayrıca stajı bırakan öğrencinin ilgili program danışmana aynı gün bildirilmesi zorunludur
Not 3- Öğrenciler ilgili program danışmanı tarafından belirlenecek bir tarihte staj sınavına katılmak zorundadır. Sınav sonucunda yeterli görülmeyen öğrencinin stajı kabul edilmeyecektir.
Not 4- Bu staj takvimi; 2024-2025 Eğitim- Öğretim yılı Bahar yarıyılında uygulanacaktır.