Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Biga Meslek Yüksekokulu

2023-2024 EĞİTİM- ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI STAJ TAKVİMİ

.

2023-2024 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI STAJ TAKVİMİ

İŞLEM SIRASI

STAJ İŞLEM ADI

TARİH

 

1

ÖĞRENCİLERİN STAJ BAŞVURU EVRAKLARINI İLGİLİ PROGRAM DANIŞMANINA TESLİM ETMESİ.

Öğrenci bilgileri bölümü bilgisayar ortamında doldurulmuş olan Staj Başvuru ve Kabul Formu (2 Adet)

Kimlik fotokopisi

Transkript (İş Sağlığı ve Güvenliği Ders notu görülmesi için)

İş sağlığı ve Güvenliği Dersi almamış veya kalanlar için İş Sağlığı ve Güvenliği Sertifikası fotokopisi.

E-Devlet üzerinden alınacak olan provizyon (Spas) belgesi ile birlikte teslim edilmesi.

 

 

 

 

13-20 MAYIS 2024 tarihleri arasında 

 

 

 

2

DANIŞMANLARIN STAJ BAŞVURU EVRAKLARINI STAJ KOMİSYONU BAŞKANLIĞINA TESLİM ETMESİ.

Staj için gerekli evrakların ilgili program danışmanı tarafından Staj Komisyonu Başkanlığına teslim edilmesi.

 

 21-31 MAYIS 2024

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

STAJ BAŞLAMA- BİTİŞ TARİHLERİ

 

İş Günü Sayısı

Başlama Tarihleri

Bitiş Tarihleri

 

5 İş Günü

16 TEMMUZ 2024

26 AĞUSTOS 2024

 

6 İş Günü

16 TEMMUZ 2024

19 AĞUSTOS 2024

 

 4

Mezun Durumdaki Öğrencilerin Staj Defterini İlgili Program        03 EYLÜL 2024    

Danışmanlarına teslim etmesi.

 

 

4

Mezun Durumunda Olmayan Öğrencilerin,

Mezun Durumda Olmayan Öğrenciler staj defterlerini ilgili program danışmanlarına 2024/2025 Eğitim ve Öğretim yılı ders başlangıcı itibariyle ilk 2 hafta içinde teslim etmeleri

 

5

İlgili Program danışmanlarının Staj Formlarını Onay için Staj Komisyon Başkanlığına teslim Etmeleri

 

04-06 EYLÜL2024

 

 

AÇIKLAMALAR

1* Öğrenci, 2 Adet- Başvuru ve Kabul Formunun ilgili kısmını doldurur ve “staj yapacağı kurum/işyeri ile irtibata geçerek” formlardaki kuruma ait bilgilerin (kaşeli- ıslak imzalı) tamamlanmasını sağlar. Staj Formlarını kimlik fotokopisi, Transkript (İş Sağlığı ve Güvenliği Ders notu görülmesi için) E-Devlet üzerinden alınacak olan provizyon (Spas) belgesi ile birlikte ilgili program danışmanına imza karşılığında teslim eder.

 İş Sağlığı ve güvenliği dersi almamış veya kalmış (FF-FD) öğrenciler ise, iş sağlığı ve güvenliği sertifikasının fotokopisini evraklara eklemelidir.

2* Staj Başvuru Formlarının ilgili program danışmanı tarafından incelenerek imzalanması ve onay için Stajyer Öğrenci Listesi ile birlikte Staj Komisyon Başkanlığına teslim edilmesi, Onaylanan Staj Evrakları ilgili program danışmanı tarafından Stajyer Öğrenci Listesi ile birlikte

Staj İşleri Birimine teslim edilir.

3* Stajın 30 iş günü olarak yapılacağı tarih aralıklarıdır. Staj tarihleri; kesin tarihler olup zorunlu haller dışında kesinlikle değiştirilmeyecektir.

4* Staj Defterleri, ilgili programın kendi özelliklerine bağlı olarak ilgili program danışmanı bilgisi dahilinde hazırlanacaktır. Teslim tarihleri, en geç tarihler olup kesinlikle uzatılmayacaktır. Bu tarihlerden sonra getirilen staj evrakı kabul edilmez ve değerlendirmeye alınmaz.

5* İlgili program danışmanı öğrenci staj defterlerini inceleyerek onay formlarını Staj Komisyon Başkanlığına teslim etmesidir. Onaylanan formlar İlgili Program danışmanı tarafından belirlenen tarihlerde imza karşılığında Melek Yüksekokulumuz Öğrenci İşleri Birimine teslim edilir.

Öğrencilerimiz (http://bigamyo.comu.edu.tr/ogrenci/staj-islemleri-vedosyalari.htmllinkinden “Staj Başvuru ve Kabul Formu” nu temin edebilirler.

 

Not 1- Öğrenci, staj başvuru evraklarının eksiksiz ve zamanında hazırlanmasından sorumludur.

Not 2- Öğrencinin staja devam etmemesi durumunda işyeri;

aynı gün bmyo@comu.edu.tr veya bmyostaj@comu.edu.tr mail adresine bilgi vermelidir.

Ayrıca stajı bırakan öğrencinin ilgili program danışmana aynı gün bildirilmesi zorunludur

Not 3- Öğrenciler ilgili program danışmanı tarafından belirlenecek bir tarihte staj sınavına katılmak zorundadır. Sınav sonucunda yeterli görülmeyen öğrencinin stajı kabul edilmeyecektir.

Not 4- Bu staj takvimi; 2023-2024 Eğitim- Öğretim yılı Bahar yarıyılında uygulanacaktır.