Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Biga Meslek Yüksekokulu

2022-2023 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI STAJ TAKVİMİ

2022-2023 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI STAJ TAKVİMİ

İŞLEM SIRASI

STAJ İŞLEM ADI

EN GEÇ TARİH

1

ÖĞRENCİLERİN STAJ BAŞVURU EVRAKLARINI STAJ KOORDİNATÖRÜNE (PROGRAM DANIŞMANINA) TESLİM ETMESİ

Staj Başvuru ve Kabul Formunun (2 Adet), Kimlik fotokopisi, İş Sağlığı ve Güvenliği Sertifikası fotokopisi, Spas provizyon belgesi ile birlikte teslim edilmesi.

 

18.05.2023 

 

 

2

DANIŞMANLARIN STAJ BAŞVURU EVRAKLARINI MYSEUK BAŞKANINA TESLİM ETMESİ

Staj Raporlarının Program Staj Koordinatörleri Tarafından MYSEUK Başkanına Teslim Edilmesi

 

 26.05.2023

 

 

 

 

3

 

 

 

 

STAJ BAŞLAMA - BİTİŞ TARİHLERİ

İş Günü Sayısı

Başlama Tarihleri

Bitiş Tarihleri

5 İş Günü

10.07.2023

18.08.2023

6 İş Günü

10.07.2023

14.08.2023

 

NOT: 15 Temmuz 2023 Resmi Tatil

4

Mezun Durumdaki Öğrencilerin Staj Defterini Program Staj Koordinatörlerine Teslim Etmeleri

 

25.08.2023

5

Program Staj Koordinatörlerinin Staj ve Eğitim Uygulama Kurulu Onay Formlarını MYSEUK Başkanına Teslim Etmeleri

 

25-28 Ağustos 2023

 

AÇIKLAMALAR

1* Öğrenci, 2 Adet- Başvuru ve Kabul Formunun ilgili kısmını doldurur ve “staj yapacağı kurum/işyeri ile irtibata geçerek” formlardaki kuruma ait bilgilerin (kaşeli- ıslak imzalı) tamamlanmasını sağlar. Staj Formlarını kimlik fotokopisi, iş sağlığı ve güvenliği sertifikası fotokopisi ve provizyon (Spas) belgesi ile birlikte program staj koordinatörüne imza karşılığında teslim eder.

2* Staj Başvuru Formlarının staj koordinatörü tarafından incelenerek imzalanması ve onay için MYSEUK Başkanına teslim edilmesidir.

3* Stajın 30 iş günü olarak yapılacağı tarih aralıklarıdır. Staj tarihleri; kesin tarihler olup zorunlu haller dışında kesinlikle değiştirilmeyecektir.

4* Staj Defterleri, ilgili programın kendi özelliklerine bağlı olarak staj koordinatörüne danışılarak hazırlanacaktır. Teslim tarihleri, en geç tarihler olup kesinlikle uzatılmayacaktır. Bu tarihlerden sonra getirilen staj evrakı kabul edilmez ve değerlendirmeye alınmaz.

5* Staj koordinatörlerinin öğrenci staj defterlerini inceleyerek onay formlarını MYSEUK Başkanına teslim etmesidir.

Öğrencilerimiz (http://bigamyo.comu.edu.tr/ogrenci/staj-islemleri-vedosyalari.htmllinkinden “Staj Başvuru ve Kabul Formu” nu temin edebilirler.

 

Not 1- Öğrenci, staj başvuru evraklarının eksiksiz ve zamanında hazırlanmasından sorumludur.

Not 2- Öğrencinin staja devam etmemesi durumunda; firma bmyo@comu.edu.tr veya bmyostaj@comu.edu.tr mail adresine bilgi vermelidir. Ayrıca durumun öğrenci tarafından ilgili danışmana bildirilmesi zorunludur.

Not  3- Öğrenciler staj koordinatörü tarafından belirlenecek bir tarihte staj sınavına katılmak zorundadır. Sınav sonucunda yeterli görülmeyen öğrencinin stajı kabul edilmeyecektir.

Not  4- Bu staj takvimi; 2022-2023 Eğitim - Öğretim yılı Bahar  yarıyılında uygulanacaktır.