Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Biga Meslek Yüksekokulu

2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI STAJ TAKVİMİ

.

STAJINI YÜZ YÜZE YAPMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN 2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI STAJ TAKVİMİ

İŞLEM SIRASI

STAJ İŞLEM ADI

EN GEÇ TARİH

1

ÖĞRENCİLERİN STAJ BAŞVURU EVRAKLARINI STAJ KOORDİNATÖRÜNE (PROGRAM DANIŞMANINA) TESLİM ETMESİ

Staj Başvuru ve Kabul Formunun (2 Adet), Kimlik fotokopisi, İş Sağlığı ve Güvenliği Sertifikası fotokopisi, SGK’dan alınacak olan Genel Sağlık Sigortası Durumu Belgesi, Spas provizyon belgesi ile birlikte teslim edilmesi.

 

 

 

 

21.05.2021

2

DANIŞMANLARIN STAJ BAŞVURU EVRAKLARINI MYSEUK BAŞKANINA TESLİM ETMESİ

Staj Raporlarının Program Staj Koordinatörleri Tarafından MYSEUK Başkanına Teslim Edilmesi

 

 

27.05.2021

 

 

3

STAJ BAŞLAMA- BİTİŞ TARİHLERİ

 

İş Günü Sayısı

Başlama Tarihleri

Bitiş Tarihleri

5 İş Günü

05.07.2021

21.08.2021

6 İş Günü

05.07.2021

14.08.2021

4

Mezun Durumdaki Öğrencilerin Staj Defterini Program Staj Koordinatörlerine Teslim Etmeleri

31.08.2021

5

Program Staj Koordinatörlerinin Staj ve Eğitim Uygulama Kurulu Onay Formlarını MYSEUK Başkanına Teslim Etmeleri

01 EYLÜL 2021 / 08 EYLÜL 2021

 

 

AÇIKLAMALAR

1* Öğrenci, 2 Adet- Başvuru ve Kabul Formunun ilgili kısmını doldurur ve “staj yapacağı kurum/işyeri ile irtibata geçerek” formlardaki kuruma ait bilgilerin (kaşeli- ıslak imzalı) tamamlanmasını sağlar. Staj Formlarını kimlik fotokopisi, iş sağlığı ve güvenliği sertifikası fotokopisi, genel sağlık sigortası durumu belgesi ile birlikte program staj koordinatörüne imza karşılığında teslim eder.

2* Staj Başvuru Formlarının staj koordinatörü tarafından incelenerek imzalanması ve onay için MYSEUK Başkanına teslim edilmesidir.

3* Stajın 30 iş günü olarak yapılacağı tarih aralıklarıdır. Staj tarihleri; kesin tarihler olup zorunlu haller dışında kesinlikle değiştirilmeyecektir.

4* Staj Defterleri, ilgili programın kendi özelliklerine bağlı olarak staj koordinatörüne danışılarak hazırlanacaktır. Teslim tarihleri, en geç tarihler olup kesinlikle uzatılmayacaktır. Bu tarihlerden sonra getirilen staj evrakı kabul edilmez ve değerlendirmeye alınmaz.

5* Staj koordinatörlerinin öğrenci staj defterlerini inceleyerek onay formlarını MYSEUK Başkanına teslim etmesidir.

Öğrencilerimiz (http://bigamyo.comu.edu.tr/ogrenci/staj-islemleri-vedosyalari.html) linkinden “Staj Başvuru ve Kabul Formu” nu temin edebilirler.

Not 1-Öğrenci, staj başvuru evraklarının eksiksiz ve zamanında hazırlanmasından sorumludur.

Not    2- Öğrencinin staja devam etmemesi durumunda; firma bmyo@comu.edu.tr  veya bmyostaj@comu.edu.tr mail adresine bilgi vermelidir. Ayrıca durumun öğrenci tarafından ilgili danışmana ve 0.286.3162878-3822 nolu telefona bildirilmesi zorunludur.

Not    3- Öğrenciler staj koordinatörü tarafından belirlenecek bir tarihte staj sınavına katılmak zorundadır. Sınav sonucunda yeterli görülmeyen öğrencinin stajı kabul edilmeyecektir.

Not    4- Bu staj takvimi; 2020-2021 Eğitim - Öğretim yılı Bahar  yarıyılında uygulanacaktır.

 

2019 VE ÖNCESİ GİRİŞLİ STAJINI ÖDEV OLARAK YAPACAK ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN 2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI STAJ TAKVİMİ

İŞLEM SIRASI

STAJ İŞLEM ADI

TARİH

1

DANIŞMAN ÖDEV GÖNDERME HAFTASI

26-30 NİSAN 2021

2

ÖĞRENCİNİN STAJ KOORDİNATÖRÜNE (PROGRAM DANIŞMANINA) ÖDEV TESLİM TARİHİ

28 MAYIS 2020 / 04 HAZİRAN 2021

3

Program Staj Koordinatörlerinin Staj ve Eğitim Uygulama Kurulu Onay Formlarını MYSEUK Başkanına Teslim Etmeleri

04 HAZİRAN 2021/10 HAZİRAN 2021

 

YÜZ YÜZE VE ÖDEV OLARAK YAPILAN STAJ EVRAKLARININ DANIŞMAN TARAFINDAN ÖĞRENCİ İŞLERİNE TESLİM TARİHLERİ

04 HAZİRAN 2021/ 10 HAZİRAN 2021

Dilek ve Önerileriniz İçin RİMER
(Rektörlük İletişim Merkezi)